dinsdag 3 december 2013

Budget Budget, Money

Hoi volgers,

Ik kondigde deze ochtend al het nieuwe topmerk van de komende dagen aan op mijn blog en nu is het dan ook tijd voor een budgetartikel over dit merk. Een nieuwe week = Nieuw budgetARTIKEL.  Ik ben hard op zoek gegaan naar goede sale items van Scotch en ik moet zeggen, ik heb weer een mooie verzameling kunnen maken op mijn eigen pagina op Fasha. Je vindt de pagina hier: Scotch & Soda outlet en is vrij te bezoeken voor iedereen. De pagina staat weer bomvol musthaves tegen een fijn prijsje allemaal heel goed te dragen in deze tijd van het jaar. De vrieskou is nog niet ingetreden en dus kunnen we nog lekker blazertjes met tops dragen, of overjassen en makkelijke broeken. Dit zijn dan ook de items die ik gebruikt hebt om het overzicht te maken.

De sale is natuurlijk ook begonnen en dit maakt de pagina alleen nog maar aantrekkelijker . Ik heb net als in mijn vorige sale blogpost wederom een overzicht gemaakt van de producten die ik zelf het leukste vind en dus de meeste kans hebben om uitgekozen te worden. Dit overzicht zal ik in beeld en tekst aan jullie laten zien.

Daarnaast komt er ook weer een actie aan op dit blog, jaja, een hele leuk met een fantastische prijs. Wat moet je doen om kans te maken? Houd deze pagina in de gaten en volg me op alle kanalen.

Hierbij een overzicht van mijn favoriete budget artikelen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten