maandag 9 december 2013

topstukken uit Supertrash

Beste volgers,

In mijn vorige blogpost berichte ik al over de geweldige kerstcollectie van Supertrash en natuurlijk ga ik jullie ook een aantal items zien uit deze collectie. De jurk en het jasje staan allebei op mijn verlanglijstje en als ik de komende dagen niks beters of leukers vind dan laat ik deze items sowieso thuisbezorgen. Het jasje is echt mijn favoriet, de zwarte pailleten maken het heel feestelijk en hij is nog in de sale ook! Dat is natuurlijk helemaal een gelukje. Daarnaast is de zwarte jurk echt een trophy items van Supertrash, en deze kan dan ook niet missen in je garderobe. Dit jurkje is ook nog na de feestdagen prima te dragen en het hoge bedrag dan ook wel waard. De basic items in de collectie van supertrash zijn handig om je garderobe wat te kunnen matchen gedurende de feestdagen zodat je elke dag wel een aparte outfit hebt met toch dezelfde items.

Wil je de items bestellen, ga dan naar mijn Fasha pagina, daar vind je alle items op een rijtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten