maandag 9 december 2013

Supertrash christmas

Hi volgers,

De feestdagen komen er aan en dus ook de kleding crisis die erbij hoort. Wat moet je aan en voor welke look ga je dit jaar. Ik ken het, ben er ook heel erg bekend mee en het overkomt mij ook jaarlijks. Gelukkig zijn daar al die blogs, webshops en verleidelijke etalages met bomvol inspiratie voor tijdens kerst. Wanneer je nog maar op een website komt word je gebombardeerd met artikels over de perfecte jurken, rokjes etc. En ik moet zeggen, ik houd er van het hoort echt bij de kerstsfeer en je hebt er ook nog wat aan. Op deze manier heb ik al veel inspiratie opgedaan voor mijn mogelijke outfit, maar ben ook al mijn favoriete merken langsgegaan en heb hun kerstcollecties eens even gecheckt. En wow, Supertrash, chapeau, wat een prachtcollectie. Veel glitter en pailleten en alles lekker kort en strak. Ik houd er van! Veel mooie en hebberig makende jurkjes, die zowel chique als sexy zijn.

De collectie is al twee dagen te koop in verschillende webshops en op Fasha. Wil je zelf ook meer inspiratie opdoen de komende dagen voor feestdagen? Houd dan deze blog in de gaten want de komende dagen zal ik jullie verblijden met veel berichten over kerst en kerstoutfits.

Wat gaan jullie dragen? Weten jullie het al?
XoXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten