dinsdag 10 december 2013

Christmas shoes

Beste volgers,

Ik heb vandaag een leuke hele leuke post voor jullie over de supertrash schoenen uit de kerstcollectie van Supertrash. En dan denken jullie misschien, ja maar daar heb ik gisteren toch al wat over gelezen= Ja dat is zo, maar de schoenencollectie verdient om verschillende redenen een eigen artikel. Hier kom ik zo op terug, maar begin vandaag met een beschrijving van de schoenen kerstcollectie. De Supertrash schoenen zijn dit jaar weer erg goed gelukt, de details zijn wunderbar. Fringes, glitters, verschillende materialen afwerking, en prachtig versierde hakken met oa. metaal.

De high heels met straps zijn mijn favoriet maar er zitten echt nog meer pareltjes tussen die ik wel aan mijn garderobe zou willen toevoegen. Daarom was ik ook blij verrast dat ik gisteren een mailtje in mijn inbox kreeg van de manager Supertrash schoenen. Ik mag namelijk een paar schoenen uitkiezen uit hun webshop. Mijn eerste gratis goodies als blogger, en dit maakt me zo blij! Ik ben gelijk naar de webshop gesurft en heb een prachtpaar uitgekozen. Welke dit zijn, houd ik nog even geheim tot mijn posts van vanmiddag aangezien er nog een leuk extra detail is. Ik mag namelijk exact hetzelfde paar laarzen ook aan jullie wegggeven door middel van een actie. Hoe je mee kan doen= Dat vertel ik jullie ook vanmiddag, dus houdt de blog in de gaten en kijk vanmiddag snel hoe je kans maakt.

Hebben jullie al aankoopjes gedaan voor kerst? Laat even weten, ik ben erg benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten