woensdag 4 december 2013

Het merk, de uitleg

Beste vriendjes van dit blog,

Vandaag even wat anders dan een artikel over het topmerk, ik wil even een korte zijweg nemen en het vandaag hebben over het verassende verhaal dat Lacoste heet. Jullie weten dat ik fan ben maar ik weet dat ook veel andere mensen dat niet zijn en Lacoste eigenlijk alleen maar kennen van hun kakkerige kleding zoals de Lacoste Polo.  Toch zal je verassen wat de collectie van Lacoste je nog allemaal te bieden heeft. Ik ben op onderzoek uit gegaan en kwam er achter dat er een hele sportieve lijn is genaamd Lacoste Sport of dat ze echt GEWELDIGE little black dresses hebben van Lacoste couture, om te janken zo mooi. Daarnaast is hun jeans collectie heel groot en kwalitatief erg hoog. Ik wist dit niet en ik denk jullie ook niet, ha;)

Het merk is nog niet zo lang begonnen met het restylen van hun collecties maar tot nu toe is het echt al een succes, en terecht. De kinderkleding hebben ze nog kakkerig gemaakt maar dat is bij kids natuurlijk weer heel schattig. Voor deze gelegenheid heb ik ook een pagina gemaakt met mijn favoriete niet kakkerige Lacoste kleding, en deze is te bekijken op Fasha. Vanmiddag staat een inspiratie post gepland om jullie die Lacoste feeling visueel te brengen. Ik zal een aantal inspiratiebeelden verzamelen van de andere kant van Lacoste en die items. Trouwens, ik kreeg veel kritiek op het budgetartikel van gisteren. Het bleek dat veel winteritems al waren uitverkocht en dat alleen nog de zomerige dingen overbleven op de pagina, mijn excuses, ik had niet verwacht dat de verkoop zo snel zou gaan.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten