woensdag 11 december 2013

Budgetartikel nummer 4

Hi volgers,

Wat leuk he, vandaag weer een budget dagje gepland op mijn blog. De kerst is in volle gang, alles is mooi versierd en de midwinter sale heeft ook zijn startsein gehad. Dat betekent geld uitgeven als water, en dat doet pijn, heel veel pijn. Daarom wilde ik met noodzaak vandaag een budget dagje doen voor jullie. De webshops en winkels zijn al in de extreme sale/mood alleen wij nog.  Heb weer een mooi overzichtje gemaakt voor jullie op deze pagina: Supertrash Sale 2013 . Heeerlijke items voor bodemprijzen, welke de komende weken als je het goed in de gaten houdt alleen nog maar scherper geprijsd gaat worden, dus alertje instellen.

Ik kreeg ze ook al deze week, mijn hele inbox vol met alerts voor de Supertrash sale, die een aantal dagen eerder was begonnen.  Echt een prachtig staaltje sale artikelen, wel 20 pagina's vol artikelen om te kwijlen. Ik kreeg trouwens vandaag ook mijn fabolous laarzen binnen, en WOW ik kan het niet geloven maar ze zijn gewoonweg perfect. Ze zitten als gegoten, bedankt supertrash voor dit lieve cadeau. Ik kan niet stoppen met naar ze kijken.

Vergeten jullie vanmiddag niet te lezen over de budget items die ik heb uitgezocht en oja, doe mee he aan de wedstrijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten