donderdag 5 december 2013

Winterjassen by Superdry

Hi iedereen,

Vandaag weer nieuwe topbrand voor komende dagen, en ook over deze is meerdere malen wat geschreven, namelijk Superdry. Maar vandaag even een andere beschrijving van deze topbrand, namelijk een productgroep van Superry. En niettemin de jassen van superdry, toch wel de populairste en meest verkochte producten van Superdry. De collectie jassen van dit merk wordt elk jaar maar groter en groter, veel meer verschillende soorten worden elk jaar aan de collecties toegevoegd, zoals dit jaar een hele nieuwe collectie leren jassen is toegevoegd aan de winterjassen. En omdat het wel de tijd van het jaar is om over winterjassen te praten zal ik vandaag een overzichtje doen van mijn favoriete winterjassen van SUperdry. Natuurlijk zit mijn eigen zuurstokroze jas er ook tussen en daar heb ik dan ook gelijk een plaatje van toegevoegd. Deze hebben jullie alleen even snel op film gezien dus bij deze ook een foto.

De winterjassen zijn er dit jaar voornamelijk in donkere kleuren en gevoerd met veren. Lekker warm dus in deze barre tijd. De prijzen zijn nog steeds hetzelfde en misschien nog wel gestegen met jassen rond de 200 euro. En dit is nog een lage prijs voor hun doen. Maargoed, hierover mag je eigenlijk niet klagen want de jassen zijn van topkwaliteit. Een top vijf van de jassen vind je hieronder maar ook op mijn eigen fasha pagina, dus neem even een kijkje.

Daarnaast ben ik ook uitgenodigd door Superdry om hun nieuwe collectie voor zomer 2014 te komen bekijken op hun PR bureau. Mijn eerste event als blogger, hoe spannend. Wat moet ik aan? En wat zullen andere bloggers van mij vinden? Echt heel spannend dus.

Hier komen ze, de jassen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten