donderdag 5 december 2013

Budget tips

Hi iedereen,

Een nieuwe topbrand betekent een nieuw budget artikel, alleen deze keer ga ik het toch iets anders doen. Ik wil namelijk wat budget tips gaan geven hoe je deze feestmaand door kan komen en toch nog geld over houdt in januari. Iedereen heeft er last van, deze dure maand en dus leken deze tips mij wel gepast.

Een zware maand, die december, met al die cadeaus en duur eten en perfecte jurkjes. Ik moet er elk jaar weer aan geloven, je hele familie trakteren op een fatsoenlijk cadeau voor een fatsoenlijke prijs. Het blijft moeilijk om toch nog geld over te houden zodat je in januari nog kan eten maar het kan, geloof me. De portemonnee en de pinpas leiden enorm onder deze dagen en het kan zo maar eens voorkomen dat je de rode cijfers haalt. Nou, omdat ik als student al jaren ervaring heb met deze feestdagen en een beperkt budget wilde ik jullie een aantal tips geven. Dus geen budget artikel over Superdry maar een budget artikel over kerst. Gebruik je de tips dan garandeer ik je een succes. Wat grappig eigenlijk, het klinkt zo zwerver maar het is echt heel handig.

Hier komen de tips:

1. Koop alles met korting, zoek dus codes.
2. Koop alles bij de action, dat kan makkelijk
3. Knutselen, knutselen, dat is het woord van december.
4. Ga zonder portemonnee op stap, schooieren maar!
5. Doe boodschappen bij de lidl, net zo lekker voor jou en je portemonnee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten