woensdag 11 december 2013

Budget items nummer 4

Hi iedereen,

Zoals beloofd de budget items die je de kerst doorhelpen zonder jezelf ongelukkig te voelen. Ik schreef al over de moeilijke tijden waar we doorheen gaan en daarom dacht ik, ik maak gewoon even een mooie voorselectie voor jullie.  Ik wilde trouwens morgen weer een versus post gaan doen aangezien de vorige met een hard applaus werd ontvangen. Ik kreeg echt een lading aan positieve reacties van iedereen en vragen of ik dit niet vaker wilde doen. Nou. graag, dus morgen zal ik er één doen met Supertrash laarzen. Ook wilde ik jullie bedanken voor alle geweldige gedichten die ik tot nu toe allemaal heb binnengekregen. Wat een creatieve lezers heb ik toch zeg, sommige gedichten zijn echt origineel anderen weer hilarisch, ja ik kan er echt geen genoeg van krijgen. \

Toch even to the point, vandaag dus de budget artikelen uit de Supertrash Sale 2013 , en de beschrijvingen hiervan. Ik ben weer ff wat uurtjes zoet geweest met het zoeken naar leuke items, en hieronder vind je dan mijn zorgvuldige selectie. Ik hoop dat er voor iedereen wat tussenzit. één ding is zeker, de items zijn allemaal heel goed voor je portemonnee want ze zijn echt zo scherp geprijsd voor supertrash items. Ik kan me met al die kerstaankopen, zoals kerstballen en kerstbomen me echt niet de echte supertrash prijzen permitteren en ben dus blij dat er dit soort lijstjes zijn op internet.

Hebben jullie je al suf geshopt voor kerst? Ben echt heel benieuwd wat jullie outfits zijn dus heb een optie toegevoegd dat jullie foto's kunnen oploaden van jullie outfit. Dus doe dat met zen allen, wie weet doe ik nog inpsiratie op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten