maandag 21 oktober 2013

De perfecte paar sneakers

Beste volgers,

Doen jullie ook al mee aan de Vans hype? Ik zie ze tegenwoordig overal de Vans sneaker, het modebeeld wordt bepaald door deze populaire sneakers. Heel nederland loopt op Vans zou je bijna zeggen. Ik moet wel toegeven dat ik stiekem ook wel verliefd ben op deze sneakers en dus maar al te graag mee doe met de hype. Ze zijn best vrouwelijk voor sneakers, zijn makkelijk te combineren en je betaalt weinig voor die hoge kwaliteit. Ik ben dus altijd wel een soort van op zoek naar deze sneakers en het liefste voor een redelijk prijsje. Ik wil wel weer een paar toevoegen aan mijn garderobe en houdt dus de laatste paar dagen deze site in de gaten: Vans . Op deze pagina hebben ze praktisch alle modellen, kleurtjes en in elke prijsklasse. Het is dus een uitdaging om de zowel de leukste als de goedkoopste te vinden. Wat vinden jullie van de Vans? Hebben jullie er zelf al een paar aangeschaft? Ik kies voor Vans in plaats van die belachelijk dure Nikes, welke sowieso qua kwaliteit wel vergelijkbaar zijn met Vans. Fijne middag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten