woensdag 30 oktober 2013

Verlanglijstje met G-star

Hi iedereen,

Morgen vertrek ik naar Amerika en ik heb er heel veel zin in. Ik ga natuurlijk niet alleen Halloween vieren, jullie kennen mij, ik ga ook zeker heel veel shoppen. Ik ga voornamelijk shoppen van merken die erg duur zijn in Nederland maar in Amerika een stuk betaalbaarder zijn zoals bijvoorbeeld G-Star Jeans. De koers is op dit moment heel gunstig dus het is allemaal niet zo duur voor Europeanen. Wat ik wel raar vind is dat een Nederlands merk als G-Star gewoon goedkoper is aan de andere kant van de Atlantische oceaan. Ik heb nog een hoop andere merken op mijn lijstje staan die ik wil shoppen dus dat komt wel goed. Komende post zullen jullie wel een aantal van deze lijstjes voorbij zien komen. Een extra lege koffer is al gereserveerd haha. Ik ga jullie natuurlijk op de hoogte houden van al mijnb ( shop) avonturen in Amerika en tot de volgende blogpost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten