dinsdag 29 oktober 2013

Halloween with Gstar

Hi volgers,

Hebben jullie wel eens Halloween gevierd? Dit jaar wordt mijn eerste keer Halloween bij mijn Amerikaanse schoonouders en ben erg benieuwd. Ik ken het feest persoonlijk niet heel goed, maar ik zal vast helemaal op de hoogte zijn wanneer ik terug kom. Ik ga niet alleen maar enge dingen doen met Halloween maar ook gewoon gezellig dineren en daarvoor ben ik op zoek naar een outfit dit deze twee gelegenheden allebei combineert. Ik moest gelijk aan mijn zojuist gekochte G-Star jurkje denken, hij is oranje maar ook heel chique, natuurlijk gekocht van deze pagina: G-Star . Ik moet eigenlijk alleen nog een passend jasje hebben die ik eroverheen kan dragen zodat het geheel wat netter is voor borrelen en dineren. Ik heb al een beetje rondgekeken op de pagina, en heb wel al wat op het oog. Wat het wordt, zal ik jullie laten weten. Vanavond meer over Halloween!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten