donderdag 24 oktober 2013

Zwart vs. Zwart

beste lieve volgers,

Ik zit met een enorm dilemma. Ik heb deze week al meerdere blogs geschreven over de Vans en ben hierdoor best hebberig geworden. Ik wil deze Vans-week dan ook afsluiten met een tweetal berichten over mijn favoriete paar uit de gehele collectie van Vans, namelijk Zwarte Vans.  Ik heb besloten dat ik toch graag een paar zwarte Vans wil hebben in mijn garderobe. Ze zijn makkelijk te combineren met items uit mijn kast, geven me altijd dat extra stoere randje aan mijn outfits en bovendien worden ze niet snel vies wat ik toch ook wel heel belangrijk vindt. Natuurlijk heb je ook zwarte Vans weer in tachtig verschillende uitvoeringen en stijlen en kun je niet zo 1,2,3 een paar zwarte Vans uitkiezen. Hierbij komen jullie kijken, jullie gaan mij helpen kiezen tussen twee paar zwarte Vans. Allebei een totaal andere stijl en prijsklasse maar allebei wel erg leuk. Neem een kijkje hier: zwarte Vans voor alle zwarte vans en misschien vind je zelf nog wel wat leuks. Maar oke, welke moet ik kiezen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten