dinsdag 29 oktober 2013

Nog twee dagen en dan Halloween!

Hi volgers,

Ik vertelde vannochtend al iets over het Halloween feest dat over twee dagen zal plaatsvinden en liet jullie ook al de outfit die ik ga dragen zien. Het jurkje van G-Star en het jasje is nu ook eindelijk binnen, een mooi klassiek zwarte blazer met wat stoere details zoals we gewend zijn van G-Star. De outfit stijl ik af met zwarte enkellaarsjes en een dramatische make-up voor Halloween . Ik ben heel zenuwachtig voor het feest, maar heb ook wel weer heel veel zin om naar Amerika te vliegen. Ik vertrek over twee dagen en blijf twee weken. Het is de tweede keer dat ik ze ga bezoeken maar wel mijn eerste traditionele Halloween. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van mijn avonturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten