woensdag 9 oktober 2013

SUPER Superdry

Hallo!

Ik wilde jullie vandaag iets vertellen over een gezamelijke voorliefde van mij en men vriend voor het merk Superdry. Superdry heeft voornamelijk voor mannen leuke jassen en truien die mijn vriend graag draagt. Het is een super comfortabel, sportief en van hoge kwaliteit merk. Ik koop voor mezelf soms een aantal shirtjes van dit merk omdat ze zo lang meegaan. Het merk is van origine een Aziatisch merk maar is ook heel populair in Europa. Genoeg gepraat, ik heb voor jullie een pagina gemaakt met mijn lievelingsproducten van Superdry, deze vind je hier: Superdry . Ik zou graag van jullie willen weten welke producten jullie leuk vinden zodat ik voor mijn volgende post een top 5 van leukste superdry producten kan maken. Laat het even weten in een reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten