dinsdag 1 oktober 2013

G-star Dames Jeans vergelijken

Het jeansmerk van G-star wordt steeds gewilder in Nederland. Het van origine Nederlandse merk heeft een enorme naamsbekendheid verworven in een korte tijd. Ik ben zelf helemaal fan van het merk, en draag geen jeans van andere merken. De denim die gebruikt wordt in de jeans is verschrikkelijk sterk en is niet kapot te krijgen. Ik vind het wel altijd moeilijk om een goede prijs te vinden voor mijn g-star producten, ik heb het idee dat het erg verschilt per webshop. Ik weet niet of jullie dit idee met mij delen?

Ik gebruik daarom altijd Fasha om de beste prijs en producten van G-star te vinden. Ik heb alvast even een selectie gemaakt van alle g-star producten op fasha, zodat jullie ook de beste denim van Nederland kunnen shoppen.  Shop hier g-star.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten