woensdag 2 oktober 2013

G-star, vergelijken en kiezen?

Ik vertelde gister al over G-Star. Vandaag wil ik wat meer vertellen over mijn aankopen van G-Star. Ik heb namelijk een drietal broeken besteld op Fasha en nu weet ik niet welke ik moet kiezen. Zie de plaatjes in deze post. Het zijn alledrie lichte jeans en ze zijn allemaal voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden. De modellen komen dan ook uit drie verschillende shops maar dat maakt niet uit want ik heb nu wel precies de modellen die ik wilde hebben. De eerste jeans is een wat strakker model, de tweede ietswat losser en de derde is bijna een baggy jeans. Ik twijfel echt of ik ze niet alledrie moet houden. Ik zat ook nog met een andere dilemma, namelijk wat moet ik erbij dragen? Ik zag ook nog een aantal mooie G-Star truien voor de winter, misschien koop ik die wel. Willen jullie deze jeans ook bestellen? Of wil je die mooie truien van G-Star ook even zelf bekijken en mij laten weten welke je het mooiste vindt? Kijk even op de g-star pagina, het is een mooie overzichtspagina met alles van G-Star uit heel Nederland. G-Star pagina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten