woensdag 16 oktober 2013

I Luv Sale

Hoi volgers,

Bedankt voor al jullie input gisteren. Ik heb twee hele leuke items gekozen en raad eens, ze waren ook nog eens allebei in de sale. Hoe leuk, en zo fijn! Jullie kennen mij te goed, ik ben altijd op zoek naar een betere prijs voor mijn lievelings items, daarom ben ik ook zo fan van Fasha. Je kunt hier altijd op sale filteren zodat je altijd de goekoopste items ziet van de nieuwste collecties. Ik heb twee items gekocht maar kijk zelf ook even op de Supertrash Sale 2013 pagina. Misschien zit er nog wat leuks voor jullie tussen. Ik ga vanavond een post maken met een aantal items van deze pagina waarvan ik vind dat het echt bij jullie past. Ik maak dan een kleine selectie van de leukste items.  Maar, trommelgeroffel, hier komen de items die jullie voor mij hebben uitgekozen en die over twee weken op mijn deurmat liggen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten