woensdag 30 oktober 2013

Nieuwe items in de Outlet

Beste volgers,

Houden jullie nog wel de G-Star outlet pagina in de gaten? Wel doen hoor! Er worden namelijk heel vaak nieuwe items toegevoegd, en soms zitten er ook echt pareltjes tussen! Ik keek gisteren nog even op de pagina, en wow er is echt veel moois bijgekomen. Moet je voorstellen wat er op de pagina komt te staan als straks daadwerkelijk de sale periode van star gaat. Kortom, houd de pagina in de gaten. Natuurlijk ga ik niks kopen want ik ga naar Amerika maar wie weet vinden jullie er nog wat leuks tussen. Kunnen jullie mij laten weten in de comments of jullie wat hebben gekocht? Ik ga deze middag ook nog even een inspiratie lijst maken voor jullie met items van de pagina, zodat jullie wat inspiratie kunnen opdoen en mogelijk wat leuks kunnen kopen. Ik ga proberen een hele outfit samen te stellen zodat jullie ook de items weten te combineren. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten