woensdag 2 oktober 2013

Liefde voor Jeans van G-star

Hello volgers,

Vandaag weer een liefdesverklaring aan G-Star, en dan voornamelijk aan hun jeans. Ik kan zoveel voordelen noemen van hun jeans. Je doet er bijna drie jaar mee, het gewoon niet kapot en het is een echte investering. Tuurlijk, het is een dure aankoop maar kijk even wat je er voor terug krijgt! En al die wassingen waar je uit kunt kiezen, persoonlijk kies ik altijd voor de lichte wassingen in de zomer en de donkere wassingen in de winter. Daarnaast heb ze een enorm aanbod aan stijlen, ik ga meestak wel voor stretch. Deze zitten toch het lekkerste voor mij, en dan kies ik de bootcut versie.

Ik was dus op zoek naar alle modellen om deze aan jullie uit te leggen maar jullie kunnen natuurlijk net zo goed zelf even kijken op de website G-star Jeans .  Laat me even weten wat jullie er van vonden en naar welke jullie voorkeur uitgaat. Over de website trouwens, deze is echt heel handig als je een overzicht van alle collecties van verschillende merken wilt zien. In principe hebben ze gewoon alles, hoe handig! En je kunt gelijk bestellen.

Nou, tot vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten