maandag 7 oktober 2013

Nieuwe week, nieuw liefde : Scotch & Soda

Hallo followers,

Weer een nieuwe week, helaas zit het weekend er weer op. Ik heb een heel leuk weekend gehad, en heb eindelijk mijn kleertjes binnen gekregen. Op zaterdag kwam de postbode met mijn pakje, ik was zo blij! Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?

Ik wilde vandaag even mij op één na favoriete merk belichten, namelijk Scotch & Soda. Een echte Nederlandse trots, origineel uit Amsterdam en op dit moment al wereldwijd te koop. Daar moeten we trots op zijn als kikkerlandje.  Daarnaast is het ook gewoon een heel goed merk, de kleding is van hoge kwaliteit en de collecties zijn een plezier voor het oog. Net niet te hip, en zeker niet oudbollig. Ik ben fan hoor! Ik ben op zoek naar een leuke trui en ik denk dat het er één wordt van dit merk. Heb al een beetje rondgekeken naar de opties, maar ik wil jullie vragen mij te helpen er één uit te kiezen. Kijk even op deze pagina: Scotch & Soda en laat me weten voor welke trui jullie zouden gaan. En wat vinden jullie van Scotch & Soda?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten