woensdag 2 oktober 2013

G-star Jeans modellen

Hi!

Ben ik weer. Ik dacht misschien is het net zo handig als ik gewoon even de meest voorkomende modellen van G-Star beschrijf. Dan weet je ook waar je naar moet zoeken op de G-star Jeans pagina. Je hebt de volgende modellen:
- straight jeans: dit is gewoon een rechte pijp. Niks bijzonders.
-Bootcut: deze jeans heeft een ietswats uitlopende pijp en meestal zit hij ook wat hoger in de heupen.
- de o zo bekende skinny jeans: mijn favoriet. Deze jeans heeft een strakke pijp en meestal zit hij laag in de heupen. Gewoon echt een sexy jeans, tenminste als je het figuur er voor hebt natuurlijk.

Tot slot hebben we nog de baggy jeans. Een echte trend van afgelopen seizoenen. Deze jeans heeft een lage kruis en zit los om de heupen. Ik vind deze jeans ook zooo leuk maar eigenlijk best wel onpraktisch. Ik heb er zelf één van G-Star, maar ik draag hem bijna nooit omdat ik het toch op de een of andere manier niet heel comfortabel vindt zitten.

Nou dat was even een korte uitleg over jeans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten