donderdag 17 oktober 2013

Versus: Rijlaar & Fringe laars

Hi iedereen,

Ik heb een superleuk item voor jullie bedacht, namelijk het Versus item. Jullie moeten elke week kiezen uit twee producten die ik jullie voorleg. Deze week de twee bekendste items van het merk Supertrash, allebei de producten zijn het meest verkocht. Beide producten hebben een hele andere stijl en zijn dus voor hele andere meiden geschikt. Ik kan jullie verklappen dat ik één van de twee paren in de kast heb staan en ook al eens over verteld heb. Dus, ik ben wel eens benieuwd wat voor stijl mijn volgers hebben en voor welke paar laarzen jullie gaan? Wil je ze direct aanschaffen, of op prijs vergelijken en de goedkoopste aanschaffen? Kijk dan even hier: Supertrash laarzen.

Kiezen maar!!

 
 
 
VS
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten