vrijdag 25 oktober 2013

Zwarte Vans aankoop

Beste Volgers,

Ik wilde natuurlijk wel even met jullie delen welk paar zwarte Vans ik nu uiteindelijk van deze site heb gekocht: zwarte Vans . Het was een moeilijke keus en jullie waren het er ook niet echt over eens welk paar het nu moest worden maar ik heb uiteindelijk een definitieve keuze kunnen maken. Ik heb ook expres het plaatje niet toegevoegd want anders konden jullie al gelijk zien welk paar ik heb gekozen en dan is het niet meer spannend natuurlijk. Nou trommelgeroffel....het zijn de LINKSE paar zwarte Vans geworden. Ik ben zo blij! Ze zijn echt precies goed en ze zitten ook super goed. Ik zit nu ook allemaal plaatjes op het internet op te zoeken hoe ik ze het beste kan comvbineren. Ik denk dat het een zwarte legging met een rok en de vans worden. Iedereen bedankt voor jullie hulp en hopelijk worden jullie niet gek van mijn shopverslaving en dat jullie steeds voor mij moeten kiezen, haha. Ik wens iedereen alvast een fijn weekend en laat me even weten of jullie nog leuke aankoopjes hebben gedaan.

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten