woensdag 23 oktober 2013

Sale Vans 2013

Hi Volgers,

Ik schreef vanochtend al iets over de Vans sale en het paar Vans waar ik echt verliefd op ben op deze pagina: Vans Sale . Gelukkig heb ik mijzelf kunnen beheersen en onder andere ook met jullie steun heb ik NIKS gekocht, ja ik herhaal NIKS gekocht. Een primeurtje! Bij een bezoek aan de pagina wordt je instant hebberig, al die mooie Vans spullen allemaal in de sale. Vans zijn normaal best prijzig en niet voor ieder budget beschikbaar, maar de sale zorgt er voor dat je uit een schaarse twee pagina's toch nog kans hebt om een paar leuke Vans te scoren. De sale is uit ruim 200 webshops verzameld dus dat is wel redelijk speciaal. Dus, wil je buiten het sale seizoen toch nog een paar goede koopjes op de kop tikken van je favoriete merk, ga dan als de wiedeweerga naar de link hierboven en sla je slag! Hebben jullie al een favoriet? En gaan jullie een aankoop doen denk je?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten