dinsdag 15 oktober 2013

Supertrash schoenen Dilemma

Hallo volgers!

Een nieuw dilemma voor jullie. Ik wil namelijk een nieuw paar schoenen voor aankomende winter en ik weet niet voor welke ik moet gaan. Een paark hakken of toch een paar laarzen? Ja jullie zullen vast denken, die meid is verslaafd aan shoppen, haha, maar dat valt wel mee hoor! Ik houd gewoon van mooie spullen. Anyway, ik heb weer op mijn favoriete fashion vergelijkingssite gezocht naar een leuk schoenenmerk en kwam al snel bij een supertrash overzicht. WOW, ik wist niet dat dit merk zoveel gave schoenen had! Het overzicht vind je hier: Supertrash schoenen .  Het is aan jullie om mij advies te geven, dus welk paar moet ik kiezen ( zie hieronder de foto's)  de laarzen of de pumps?
Laat het me weten in de reacties!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten