maandag 7 oktober 2013

Scotch & Soda voor de Boyfriend

Hallo allemaal,

Deze ochtend vertelde ik jullie al over mijn voorliefde voor het merk Scotch & Soda. Ik wilde jullie ook nog even mede delen dat dit merk ook hele leuke collecties heeft voor mannen. Ik koop het liefst voor mijn vriend kleding van dit merk. Het zit altijd goed, flubbert niet en is makkelijk te wassen. Ik vind mijn vriend er ook altijd goed uit zien in dit merk. Twee weken geleden heb ik nog twee truien voor hem gekocht van dit merk, ik zal ze onder deze post even laten zien. Maar, ik kan jullie aanraden om zeker ook even voor jullie vriendjes te kijken op deze pagina: Scotch & Soda . Tenzij jullie niet shoppen voor jullie vriendje natuurlijk, haha.  Ik vind dat namelijk wel altijd leuk om te doen, shoppen voor twee mensen. Duss, tip van de dag kijk even op de pagina voor leuke kleding van Scotch & Soda voor de boyfriend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten