dinsdag 22 oktober 2013

Sneakerlove Vans

Beste volgers,

Ik vertelde gisteren al wat over de populairste sneakers van Nederland, de Vans. Vans heeft niet alleen schoenen natuurlijk, ook kleding en accessoires zijn te verkrijgen van dit merk . Heren, dames en kinderen kunnen hun hart ophalen bij de grote collectie aan Vans kleding en schoenen. Nu ben ik zelf voornamelijk geïnteresseerd in hun sneakers, aangezien de rest van hun collectie niet echt mijn stijl is. En die interesse gaat zo ver dat ik dagelijks wel een paar Vans sneakers in mijn fictieve winkelmandje gooi op deze pagina: Vans schoenen en even wegdroom bij het idee dat ik een grote collectie aan Vans sneakers beheer. Een grote keus aan printjes, kleurtjes en modellen doet mij elke keer weer twijfelen waar nou precies mijn voorkeur naar uit gaat. Ik heb dan ook besloten om vanmiddag een artikel te wijdden aan de verschillende modellen vans schoenen, misschien helpt dit jullie ook wel. Mijn voorkeur gaat naar de printjes, en dan voornamelijk de limited edition printjes zoals de onderstaande van Vans * Kenzo. Tot vanmiddag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten