dinsdag 19 november 2013

Daily Inspirations: Supertrash lovers

Beste volgers,

Allereerst een goede morgen toegewenst.

Ik begin deze dag met een inspiratie post, daar werd het wel weer eens tijd voor. Deze keer staat het merk Supertrash centraal. De lookbooks van dit merk staan altijd verspreid over het internet en staat vol met mooie items, beelden en plaatjes die mij altijd heel veel inspiratie geven. In mijn vrije tijd spit ik dan ook graag deze lookbooks door op zoek naar inspiratie en om te kijken wat het komende seizoen in de winkels zal hangen.

Het is wel jammer dat het merk niet altijd even betaalbaar is anders had ik waarschijnlijk mijn hele kast volhangen met dit merk. De items zijn stuk voor stuk prachtig, origineel en allemaal prachtig. Het merk slaagt er elke keer weer in om stoere maar ook sophistecated kleding af te leveren, elke collectie weer. Zo omschrijf ik hun collecties dan ook.

De onderstaande beelden dienen als inspiratie voor komende winter en hopelijk doen jullie nog wat goede ideeen op. Veel plezier met de beelden en houd mijn blog in de gaten want er gaat vanmiddag ook een erg leuke post online komen van supertrash, namelijk een whish list.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten