woensdag 27 november 2013

De uitslag van de battle

Hallo iedereen,

Ten eerste iedereen bedankt voor het enthousiasme waarmee de battle gisteren is ontvangen, ik heb heel veel reacties en stemmen gehad en dat vind ik echt heel leuk. Ik kan wel stellen dat de versus battle een enorm succes was. De winnaar van de battle was ook een overduidelijk winnaar trouwens. De hele middag stond hij al aan kop en tegen de avond trok hij zelfs nog een sprintje waardoor G-Star jeans de glansrijke winnaar werd van mijn tweede versus battle. Een ruime meerderheid stemde op dit merk en ruim een meerderheid had ook al ervaring met deze jeans. Dat was heel leuk om te lezen, want volgens mij hebben veel van jullie zelf G-Star jeans in de kast hangen en konden jullie daardoor heel eerlijk meestemmen en reageren.

Ha, maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met een G-Star verslaving zeg, want als ik jullie gisteren zo hoorde in de comments hebben jullie het ook aardig te pakken, het G-Star virus. Vandaar ook dat het me leuk leek om een nieuwe battle te doen, een soort extra battle dag waarbij we een jeans battle doen van G-Star zelf. Jullie hebben allemaal de ervaring met verschillende de jeans dus waarom niet.

Het gaat vandaag om de baggy boyfriend of mijn favoriet de bootcut jeans. Dus kiezen maar en laat in de comments achter wat de reden voor je keus is geweest. Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten