woensdag 20 november 2013

Sale Sale op Fasha! Cheap Shoes

Beste volgers,

Ik had een budget post beloofd en bij deze een budget post voor jullie over de sale. En niet zomaar een sale, de Supertrash Sale. Een lekker budget proof dagje vandaag!

Het is bijna niet te geloven dat een merk als Supertrash ook een groot aanbod aan sale producten, maar echt een tweetal pagina's vol. Zelfs hun geweldige schoenen kun je in de sale vinden, wow, en ik zag al een paar hele mooie hakken staan hoor. Helaas kan ik ze niet scoren, ook niet ondanks het fijne prijsje. Ik heb al veels te veel geld uit gegeven in Amerika, en mijn portemonnee blijf verplicht dicht de komende weken. Maar dat betekent niet dat jullie niet even kunnen kijken op de pagina die ik gister al aangaf, daar staan namelijk ook de sale producten op. Ik doe het even met mijn aankoopjes uit de Supertrash outlet in Amerika, welke ik jullie ook nog ga laten zien.

Ik moet maar eens gaan kijken of video niet een optie is voor deze blog, dan zou ik men aankoopjes ook eens in levende lijve kunnen laten zien in plaats van steeds foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten