maandag 4 november 2013

Maison Scotch vs. Scotch Soda

Hallo volgers,

Een nieuwe week en dus ook een nieuwe post over een favoriet merk. Deze keer helemaal vanuit Amerika geschreven en gepost. Jongens, het is hier zo leuk! Halloween was echt geweldig, als je van carnaval houdt is dit net zo leuk maar dan alleen met enge kostuums. Het was ook weer heel fijn om mijn schoonouders te zien, het ontvangst was dan ook erg goed. Ik zal in je de volgende blogpost nog meer vertellen over mijn verblijf hier maar nu eerst iets meer over het merk van de dag, namelijk Scotch & Soda . Ik heb namelijk een leuk weetje over dit merk, namelijk dat de merknaam Scotch & Soda alleen mannenkleding als zoekresultaten oplevert. Het blijkt dus dat het merk Maison Scotch de vrouwenkleding van Scotch & Soda vertegenwoordigd en Scotch & Soda alleen de mannenkleding. Het leverde in ieder geval flink wat verwarring op toen ik deze week op zoek ging naar kleding van dit merk voor mijzelf. Hopelijk zijn jullie blij met dit weetje, en wie weet wisten jullie het al maar dan nog, altijd handig van die tips toch. Vanmiddag nog een post over Amerika, en over scotch & soda. Want ook in Amerika heeft dit merk afzet, en dan voornamelijk ook bij celebs. Tot vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten