dinsdag 19 november 2013

De whish-list: Supertrash

Hi volgers,

Voor deze middag heb ik een leuke post voor jullie, namelijk de Supertrash whish list voor winter 2013-2014. Ik was het internet aan het afstruinen en kwam op de Fasha website weer prachtige items van Supertrash tegen. Deze items heb ik gelijk aan mijn whislist toegevoegd en zal ik bij deze met jullie delen.

De desbetreffende whislist vind je hier: Supertrash. Voornamelijk hun schoenencollectie spreekt me ontzettend aan en ben helemaal in love met hun collectie laarzen, die zijn zooooo mooi! Elke paar laarzen passen wel op mijn whish list, maar ik heb wel geprobeerd een compacte selectie te maken. De allermooiste heb ik uitgekozen voor mijn whishlist. Ik heb ook nog een helemaal fur coat gespot en mooi jurk voor de feestdagen, deze zijn dan ook toegevoegd aan het lijstje.

Elk jaar maak ik wel zo een whish list, op die manier weet ik precies wat ik wel en niet mag kopen dit seizoen en probeer zo zoveel mogelijk miskopen te vermijden. Hebben jullie dit wel eens gedaan? Een wenslijst maken? En zo ja, van welk merk?

Ik wilde nog even aangeven dat vanaf volgende week de sale weer langzaamaan gaat beginnen en Supertrash ook zal deelnemen op Fasha. Vergeet dus niet om de aangeduide pagina in de gaten te houden en ga lekker op zoek naar leuke koopjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten