zaterdag 23 november 2013

Win win win! Prijzen op mijn blog!

Beste iedereen,

Iets heel leuks vandaag voor jullie, namelijk een wedstrijd. Mijn eerste wedstrijd op dit blog en daar ben ik heel bij om. Vans benaderde mij voor een wedstrijd en of ik wat wilde geven aan mijn lezers, JA tuurlijk wil ik dat. Ik houd van mijn lezers en ik gun jullie alleen het beste. Nog geen week later had ik het allemaal rond en vandaag kon ik het eindelijk tegen jullie vertellen. De prijsvraag van deze wedstrijd is:

"Naar welk land ben ik op vakantie geweest en naar welke stad?"

Doe mee door je naam en reactie achter te laten in de comments en wie weet win jij een geweldig paar schoenen van Vans.  Ik zal alles in de gaten houden en wanneer er genoeg deelnemers zijn zal ik een winnaar uitkiezen.

Doe mee en maak kans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten