maandag 18 november 2013

Laarzen voor minder dan 90 euro van Supertrash

Hi iedereen,

Een nieuwe budgetdag voor jullie vandaag, ik heb namelijk een kleine selectie gemaakt van supertrash laarzen voor nog geen negentig euro, en nee hier hoef je niet voor naar Amerika. Ik merk dat de budgetpost veel gelezen worden dus wil ik deze soort artikelen er graag inhouden, voor ieder wat wils op mijn blog hoor, haha!

Vandaag iets over de Supertrash laarzen, waar ik van merk dat ze erg gewild zijn onder mijn lezers. De regenlaarzen zijn echt het meest gewild en worden ook vaak aangevraagd, ze zijn ongekend populair met daaropvolgend de populaire fringe laarzen. Deze laarzen volgen de regenlaarzen kort op en zijn ook echt gewild.  Het is een sport om deze laarzen voor een goede prijs te kunnen vinden, maar toch raad ik jullie aan op sites als Fasha te kijken om een goede prijs te vinden voor deze items. Ze zijn heel makkelijk te vinden, zelfs onder de negentig euro. Ik heb vandaag een overzichtje gemaakt van de laarzen onder negentig euro en je vindt ze hier: Supertrash laarzen.

De regenlaars heb je makkelijk voor 90 euro of minder en ik denk dat ik jullie daar heel blij mee zijn. Maar kijk ook even naar die andere laarjes, voornamelijk die wedges daar ben ik echt verliefd op. Wat zijn ze leuk en helemaal niet duur, deze gaan lekker op whish list voor als ik weer geld heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten