dinsdag 5 november 2013

Polo's, kak of niet?

 Hi iedereen,

Vandaag een dilemma voor jullie die gaat over polo's. Ik schreef eerder al een blogpost over Lacoste polo's en over hoe fan ik wel niet ben van dit soort kledingstuk. Maar toch, de discussie blijft bestaan want zie je er nu kakkerig uit of niet met een polo aan?

Een ding kan ik je vertellen mijn vriend en ik zijn absoluut geen kakkers, dus zelf ben ik het niet met de stelling eens. Je ziet polo's in alle kleuren en modellen en de manier waarop je de polo combineert zegt ook al veel over je stijl.

Als je alleen om je heen kijkt zie je verschillende bevolkingsgroepen in Polo's lopen, van kakkers tot straatjongeren en van oma's tot kleinkinderen. Het is dus duidelijk, ik vind het absoluut niet kakkerig en ben van mening dat het er heel erg aan ligt hoe je het kledinstuk combineert.

Ik wil daarom vanmiddag een blogpost wijden aan stylintips voor polo's. Ben jij dus ook een type dat graag polo's draagt maar niet kakkerig eruit wil zien? Houdt dan mijn blog in de gaten.

Natuurlijk ben ik ook heel erg benieuwd naar jullie mening, dus laat deze achter in de comments! Polo's kak of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten