maandag 18 november 2013

Shoplogje: Superdry

Hoi iedereen,

Ik heb het beloofd dus bij deze de shoplog van de Superdry outlet in Amerika, en van mijn andere aankopen tot nu toe. Het is eigenlijk wel een Superdry shoplog geworden want de outlet is praktisch leeggeshopt door mij en mijn vriend, zeker omdat de prijzen hier zo laag liggen en dus alle Superdry producten zo veel goedkoper zijn dan in Nederland.

In totaal heb ik zes items gekocht in de outlet en mijn vriend maar vier. Ik heb eigenlijk een beetje vannales gekocht, van broeken tot T-shirtjes en dan mijn winterjas waar ik jullie over vertelde. Ik wilde nog wel even kort wat over het merk Superdry vertellen zodat jullie een beetje weten wat de oorsprong is van dit merk voor het geval jullie het merk niet kennen. Het is een Europese merk opgezet door twee hele jonge ondernemen die vonden dat er een te kort was aan sportieve kleden van hoge kwaliteit. Het merk Superdry is op deze basis gebouwd en uitgegroeid tot een gewild merk. Sportief en hoge kwaliteit zijn het belangrijkst en dat is juist ook wat mij zo aanspreekt in de kleding.

De volgende koopjes heb ik gedaan:
1. Een topje in het grijs, een grijs vest, een blauw jeans,nog een wollen vest en een cardigan.
2. Mijn vriend kocht: drie overhemden en een shirtje.

Wat vinden jullie van het merk superdry?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten