maandag 18 november 2013

Superdry Supercool

Beste volgers,

Dat is al een tijdje geleden dat ik heb geblogd, ik ben zo druk hier in Amerika en heb steeds geen internet. Maar voor jullie even een update over Amerika, ik ben hier nu iets langer dan een week en ik vermaak me prima. Ik heb al heel veel geshopts en zal daarom vanmiddag een shoplog voor jullie online gooien.

Ik wil vandaag graag starten met één van aankoopjes uit Amerika namelijk mijn nieuwe jas van Superdry. Ik wil deze aankoop even ectra belichten want het is echt een geweldig ding. Helemaal zuurstokroze, en zo mij! Mijn vriend moest er even aan wennen maar het vind hem nu ook heel leuk staan, in het begin zei hij wel van je lijkt wel een suikerspin.

De prijzen waren ook absurd laag, voornamelijk voor mijn jas, waardoor ik uiteindelijk voor 98 dollar mijn Superdry Jas mee naar huis nam. Afgesprijsd van 225 dollar naar 98 dollar, dat geloof je toch niet! Echt een koopje voor zown duur merk!

De jas heeft een prachtige afwerking met gele neon ritsjes op verschillende stukken van de jas vastgezet, en op de rug het grote groene Superdry logo, in het heel groot. Het is in Amerika ook steeds kouder aan het worden dus ik kon mijn jasje al een paar keer aandoen, en hij is zooooo mooi. Ik ben in love! Hij sloot mooi aan bij mijn lichaam, is winddicht en ik val lekker op, haha. Top aankoop!

Wat hebben jullie allemaal gedaan afgelopen weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten