woensdag 20 november 2013

Topmerken; Supertrash

Beste volgers,

Deze week zal ik een overzicht aan merken geven welke ik gewoonweg top vindt. Wat zijn dat dan topmerken Mariella? Nou dat zal ik je eens vertellen, dat zijn merken die voldoen aan mijn criteria voor een topmerk te zijn. Ja maar wat is die dan? Dat zal ik je zo vertellen maar nu eerst iets over Amerika want ik ben weer terug in ons kikkerlandje.

Zo jammer, ik had nog wel veel langer kunnen blijven, ik vermaakte me daar prima. Alleen maar chillen, shoppen en nog meer chillen, hoe fijn. Mijn schoonouders hebben ons ook heel erg verwend, we moesten niks zelf doen en werden letterlijk in de watten gelegd door ze. Ik heb daarnaast alleen maar geshopt in outlet malls, haha. Mijn vriend ook hoor, zo erg ben ik niet alleen. Lekker Amerikaans in de outlet mall!

Maar helaas, ook mijn echte leven moet nu weer opgepakt worden, einde aan de american dream. Ik ga supersnel weer een ticket boeken en dan lekker terug, volgens mij ben ik een korte tijd een echte amerikaan geworden. Ik houd zo van hun leefwijze en cultuur, zucht..

Even terugkomend op de topmerken, Hier een overzichtje:
1. Supertrash schoenen
2. Vans
3. Scotch & Soda
Deze merken hebben met elkaar gemeen dat het topmerken zijn, met hoge kwaliteit producten, een goede naam onder het publiek en overal te koop. Ik ben van mening dat deze merken hier allemaal aan voldoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten