vrijdag 29 november 2013

NIEEUUUWW: Budgetartikel

Hi iedereen,

Een nieuwe, frisse dag, waarin ik weer heel veel te vertellen heb dus dat is goed. Vandaag weer een nieuwe, zoals de titel doet vermoeden, budget artikel. En om ook een beetje in de denim sferen te blijven heb ik gekozen voor een budget artikel in teken van de G-Star outlet die er aan zit te komen.  Ik heb het al vaker gezegd maar over twee weken begint de officiele sale maar dat betekent ook dat er nu al goodies worden uitgedeeld om mensen te trekken. En dat vind ik leuk, heel leuk! Zo ook op de outlet pagina, waar elke dag een bepaald aantal procent korting wordt gegeven. Ze zijn gisteren gestart met tien procent, en vandaag dus ook nog.

En wow, wat staan er mooie dingen op de pagina, alle musthaves en wannahaves op één pagina. Sla dit niet over mensen. Ik raad jullie dan ook aan om snel een bezoekje te nemen en jullie sale alerts in te stellen en de komende maanden het liefst niet meer uit huis gaan, haha.

Ik kan niet wachten in ieder geval, slaap er nu al niet goed van. Kijk elke dag wel even op de pagina of er al meer korting is en of er items bij zijn gekomen. Jullie zijn nu allemaal goed voorbereid op sale, heb jullie heel veel tips gegeven dus dat moet goed komen. Veel plezier tijdens de sale en houdt ons op de hoogte wat je hebt gekocht enzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten