dinsdag 26 november 2013

Nieuw Budget artikel : Vans

Hallo iedereen,

Een nieuwe week betekent een nieuw budget artikel voor de liefhebbers onder ons. Deze keer in het teken staande van de Vans schoenen, ofwel de Vans sale. De officieele Sale is nog niet eens van start gegaan of er is alweer een heerlijke verzameling Vans items in de sale op Fasha. Op de bovenstaande klikkend brengt je naar deze sale pagina, en kun je zelf je ogen uitkijken. De komende weken komen hier alleen nog maar meer items bij, en dat wordt dus echt smullen van al die leuke koopjes. Mijn tip is dan ook, neem alsjeblieft een kijkje op deze pagina en laat die aanbiedingen niet aan je neus voorbij gaan. En voor de echte budget liefhebbers onder ons, kan ik verklappen dat er zelfs artikelen onder de 20 euro te verkrijgen zijn.

Allerlei items zijn er in de sale te vinden, zowel schoenen als accessoires als items voor de kids. Voor ieder wat wils dus op deze pagina. De sale gaat door tot net voor de kerst en dus heb je genoeg tijd om een koopje te doen maar je kent het bekende gezegde wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zorg er dus voor dat je er op tijd bij bent, en die aanbieding niet aan iemand anders kwijt bent. Ik ga ook even een kijkje nemen op de pagina, en mogelijk nog wat leuke dingetjes kopen voor mijzelf. Ik maak gebruik van de sale alert om mijn favoriete items in de gaten te houden. Weten wat een sale alert is? Houd mijn blog dan in de gaten want vanmiddag komt hier een artikel over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten