zaterdag 23 november 2013

Inspiratie, plaatjes

Hallo iedereen,

Vandaag weer een nieuwe inspiratie post met een paar nieuwe topmerken. Ik ga deze week voornamelijk Vans behandelen als nieuw topmerk. Ik wilde deze week even rustig beginnen en daarom start ik met een inspiratie vol met plaatjes van deze merken. Er zijn heel veel soorten beelden te vinden van deze merken, maar ik heb de mooiste voor je uitgekozen en hopelijk doe je er wat inspiratie op en krijg je leuke outfit ideeën van mijn plaatjes. Ik droom altijd weg als ik die lookbooks door ga kijken op zoek naar mooie plaatjes voor mijn inspiratie posts, echt leuk!

Vergeet trouwens niet mijn blog in de gaten te houden want ik ga een prijs weggeven en deze is echt super kan ik je vertellen. Dus kijk allemaal vanmiddag hier en doe mee met de wedstrijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten