dinsdag 5 november 2013

Stylingtip 1: Polo

Hoi iedereen,

Wat een reacties zeg, op mijn blogpost van vanochtend, en wat een verschillende meningen. Echt heel leuk om te lezen en te zien, en als ik nu al een kleine conclusie kan trekken zijn polo's ook volgens jullie niet kakkerig. De echte uitslag komt morgen nog, maar voorlopig is dit het resultaat van het dilemma.

Nu even iets heel anders, namelijk een rubriek wat ik vaker wil gaan doen, namelijks stylingtips geven. Ik merk dat er nog heel vragen zijn over hoe en wat te combineren om een bepaalde stijl neer te zetten. En om in de sferen te blijven neem ik vandaag het item: Lacoste polo's . Dit meest bekende merk in polo's heeft de items in alle soorten kleuren en modellen en zijn oneindig te combineren.

Vandaag twee looks die beide absoluut niet kakkerig zijn. Je begint met het kiezen van de kleur polo omdat dit belangrijk is voor de stijl die je wilt neerzetten. Harde kleuren zijn wat mannelijker, zachte kleuren juist wat kakkeriger. Wanneer je dus een zachte kleur kiest is het de bedoeling dat de rest van je styling stoer blijft, denk aan een baggy jeans met een wollig vest. Wanneer je de harde kleur kiest moet de rest van je stijl wat vrouwelijker zijn, denk aan een strakke kokerok en een blazertje.

Hopelijk hebben jullie er wat aan en laat me even weten of jullie dit rubriek vaker willen terugzien. Oja, en vergeet niet nog mee te doen met het dilemma. Ik ben erg benieuwd wat er uit komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten