woensdag 20 november 2013

Topmerk nummer één : Supertrash

Hi volgers,

Vandaag de eerste blogpost over mijn genoemde topnemerken met te beginnen met Supertrash schoenen, want deze collecties voldoen aan al mijn eisen. Ze zijn prachtig, hip en stijlvol en van hoge kwaliteit leer en de gemiddelde prijs ligt best laag als je ze vergelijkt met andere schoenen zoals van Prada of Gucci.

Ik heb een kleine selectie gemaakt van de mooiste supertrash schoenen, according to me, en dan wel verzameld op deze pagina: Supertrash. De collecties is in overeenstemming gemaakt met de stijl van Supertrash maar hebben daarnaast ook allemaal hun eigen stijltje. Iedereen zou eigenlijk een paar in zijn kast moeten hebben, want niet alleen zijn ze van hoge kwaliteit maar hebben ze ook nog eens een goed voetbed. Zo kun je lekker dansen op je pumps en een stevige wandeling maken op je supertrash laarzen.

Je hoort het, ik ben fan, ik ben mega fan! Wat mijn betreft heeft iedereen minimaal 1 paar in zijn kast staan. Helaas is het merk, en dan vooral ook de schoenen niet altijd betaalbaar voor iedereen. Dat weet ik ook heel goed en wil daarom meer aandacht gaan besteden aan budget. Ik ga vanaf morgen een aantal sale artikelen promoten van dit topmerk voor de mensen die minder budget hebben. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten