vrijdag 29 november 2013

Wat is er in de sale?

Beste volgers,

Gisteren berichtte ik al over de outlet pagina van G-Star en al zijn mooie spulletjes in de uitverkoop en vertelde ik al dat jullie deze pagina in de gaten moesten houden en nouuuu dat was dus niet voor niets want gisteren ging de uitverkoop teller ineens op 15 procent. Ja, het lijkt bijna geen toeval maar het is het wel, precies nadat mijn post online ging. En juist door die 15 procent zijn er zoveel artikelen aantrekkelijk in prijs dat ik dacht ik moet gewoon een verzameling maken van de mooie artikels tot nu toe. Ik denk dat ik jullie zoiezo wel op de hoogte ga houden van de sale en dan per topbrand ofzo.

Het is een kwestie van kiezen, ga je het nu kopen of wachten? Het is een risico dat je neemt om je spullen nog goedkoper te krijgen maar het kan dus wel uitverkocht zijn dan. De sale is eigenlijk één groot spel zeg ik altijd tegen mijn vriend.

De verzameling is afkomstig van de G-Star outlet en deze pagina is nog steeds aantrekkelijk mensen, dus stop niet met kijken na dit overzicht. Alle musthaves van dit seizoen staan er op inclusief schoenen en accessoires dus laat het niet aan je neus voorbij gaan.  Over de schoenen gesproken, ik heb een paar uitgekozen welke van echt leer zijn en dus wel nog prijzig zijn maar niet voor echt leer. Daarnaast heb ik een tweetal jasjes uitgekozen, deze zijn niet gekozen omdat het winterjassen zijn maar omdat het leuke overjasjes zijn. Deze zijn echt spotgoedkoop voor een merk als G-Star. Tot slot heb ik natuurlijk een jeans uitgekozen, een bootcut model welke van dit jaar is. Echt een goede koop dus, de jeans is een hip model tegen een redelijke prijs, dus wacht niet en ga deze direct kopen dit kom je nooit meer tegen.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten