donderdag 28 november 2013

Een beetje onzin

Hallo iedereen,

Vandaag een minder interessante blogpost, maar omdat ik beloofd heb elke dag een nieuwspost te plaatsen is er bij deze vandaag ook één. Ik moet heel eerlijk zijn ik heb niet zoveel te vertellen omdat ik gewoon heel druk ben op het moment. Ik ben druk met school, werken en ook nog stage lopen daarnaast. Ik ben ook redelijk moe door weinig slaap dus er komt gewoon niet veel nuttigs uit vandaag. Sorry lieve volgers!

Wel heb ik de uitslag van de G-Star jeans battle van gisteren, die wederom erg succesvol was. De winnaar was de bootcut jeans, wat ik wel een beetje had verwacht. Ik wilde eigenlijk nog een heel stuk schrijven over het verschil tussen denim, jeans en spijkerbroek zoals ik op mijn andere blog heb gedaan maar ik denk dat ik jullie daar maar niet mee moet vervelen. Dus ik ga er een einde aan breien en ik zeg tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten