dinsdag 26 november 2013

Winnaar & Prijs bekend!

De winnaar is bekend, JOEPIE! Ik heb eindelijk een gelukkig gekozen die een hele mooie prijs gaat thuis bezorgd krijgen. En de prijs is........een paar zwarte Vans! Jazeker, de winnaar krijgt een paar zwarte Vans van Vans opgestuurd. Deze schoenen zijn basic, maar echt een musthave in je kast. Binnen een week zullen deze pareltjes in de brievenbus liggen van de winnaar. En er is nog meer, want de winnaar kan kiezen uit een lage of plateau sneaker, dit mag doorgegeven worden in de comments.

Ik ga vanmiddag een posts schrijven over hoe deze schoenen gecombineerd kunnen worden. Welke outfits erbij passen en op welke manier deze schoenen allemaal te combineren zijn. Ik zal een advies geven over een potentiele outfit. Houd dus mijn blog in de gaten als je dit wilt lezen. Over een uur zal er een mail de deur uit gaan naar de winnaar met daarin alle details betreffende de schoenen en wat er hiervoor nog gedaan moet worden. Iedereen bedankt voor het meedoen en tot de volgende wedstrijd op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten