dinsdag 26 november 2013

Sale Alert!!

Hi iedereen,

In mijn eerdere blogpost verklapte ik al iets over de nieuwe applicatie van Fasha, namelijk de sale-alert. Ik ga er vandaag iets uitgebreider op in, en jullie uitleggen waarom deze applicatie voor jullie essentieel is tijdens de Vans Sale.  Jullie waren allemaal al heel nieuwsgierig in de comments en naar aanleiding van alle vragen ga ik proberen een verhelderende post over de sale alert te schrijven. Ik ga jullie ook nog vertellen welke producten in mijn eigen sale alert lijst heb staan.

Wat is een Sale alert?
Een sale alert is een waarschuwingsberichtje dat je krijgt wanneer een bepaald product in de aanbieding is. Natuurlijk heb je dit product zelf uitgekozen en heb je je ingeschreven voor dit alert bij dit product, door middel van het versturen van je e-mail adres. De Sale alert is naar mijn weten nog niet bij elke shop verkrijgbaar maar ik vind eigenlijk wel dat dit zou moeten. Wat een handige applicatie, en ik kan echt niet meer zonder. Op al mijn favoriete producten zitten in ieder geval een sale alert en ik zo kan ik deze producten altijd voor een gunstigere prijs krijgen omdat ik er als eerste bij ben wanneer ze in de sale gaan.

Sale alert op de pagina:
De sale alert werkt op basis van een emailadres, je hoeft dus niet je gegevens achter te laten en dat vind ik ook nog een groot pluspunt. Ik heb geen zin om bij elke shop een account te moeten hebben en ook nog bij te houden. Ook werd ik er nog op gewezen dat je ook een alert kunt instellen op merk en nieuwe producten. HEEEEL handig, wanneer je echt een grote fan bent van bepaalde merken zoals ik, en wanneer je wilt checken of er nieuwe trends online staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten