zondag 24 november 2013

I Love Vans schoenen

Hi volgers,

Ik wil even een tribute aan Vans doen in deze blogpost want dat verdient dit merk zeker. Het zijn gewoon prachtschoenen, de bedenker van deze schoenen verdient een eeuwige pluim. Wat houd ik Vans schoenen, voornamelijk de verschillende soorten vans schoenen die beschikbaar zijn. Elke keer als ik de Vans winkel in Utrecht bezoek dan wordt ik zo vrolijk van al die modellen, in al die verschillende kleurtjes en printjes. Ook als ik lang moet staan of lopen dan ben ik mijn Vans echt eeuwig dankbaar omdat dit praktische de enige schoenen zijn die ik aan kan dan. Ik zo nog wel even doorgaan over alle voordelen aan deze schoenen maar ik wil ook nog iets meer diepgang in deze post.

Natuurlijk zijn er niet alleen dames Vans, ook al heb ik in het verleden alleen nog maar geschreven over deze Vans. Het is topbrand week en dat betekent dat Vans voor beide geslachten moet worden beschreven. Mijn nummer twee favoriete merk verdient deze aandacht. Dus vandaag een focus op heren Vans, ze lijken hetzelfde maar dat zijn ze niet. De zool en de schacht is wat de schoenen verschillend maken, de heren Vans hebben een veel bredere schacht en een hogere zool. Ik vind ze persoonlijk ook wel leuk, en voor mij zijn Vans dan ook echt unisex. De enige manier waarop ze verschillen is in kleuren en print, ik zie een jongen niet zo snel in een roze paar Vans lopen haha. 

Inmiddels kan mijn vriend ook niet meer zonder de schoenen, en draagt hij ze praktisch elke dag. Hij ziet er zo goed uit in zijn Chino, hippe schoenen en zijn Vansjes eronder.

Morgen weer een budget artikel, deze keer over natuurlijk Vans. De Vans sale zal belicht worden voor de budget seekers onder ons. En vergeet niet mee te doen met de wedstrijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten