donderdag 21 november 2013

Shoplog van de Supertrash outlet

Beste iedereen,

Zoals beloof een kleine shoplog van de items uit de supertrash outlet in Amerika. Ik ben inmiddels een week terug en ik wil weer terug! Ik heb zoveel geshopt daar, echt in die outlet malls daar was het shop till you dropp, letterlijk! Ik ben echt harstikke blut, maar o wat heb ik het geweldig gehad echt een walhalla voor vrouwen, shoppen daar.

De outlet zat alleen in Chicago, daarom zijn we een weekendje richting deze stad vertrokken. We sliepen in een heel chique hotel en hebben de belangrijkste bezienswaardigheden gezien maar we kwamen ook voor de gigantische shopping malls, waar deze stad ook bekend om staat. We kwamen op woensdag aan en zijn gelijk op zoek gegaan naar de malls. En na de eerste malls was het gelijk raak, de supertrash outlet. Ik was even ademloos, haha echt zoo vet! 

Ik moest me zo beheersen maar heb toch redelijk mijn best gedaan om mijn geld er doorheen te jagen moet ik zeggen. Voor een redelijk prijs heb ik best wat Supertrash sale artikelen geshopt.  De onderstaande sneakers en truitje zijn daar onder andere het resultaat van. Beide waren rond de 15 dollar terwijl ze in Nederland nog te koop zijn voor boven de 60 euro, niet te geloven wat een prijsverschil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten